جدیدترین ها

معرفی کتاب با یک چرا شروع کن: همچون رهبران بزرگ الهام بخش دیگران باشید

چه می‌شود اگر همه‌ی ما یاد بگیریم مانند کسانی که الهام‌ بخش هستند فکر، عمل و ارتباط برقرار کنیم؟ کتاب با یک چرا شروع کن از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز اثر سایمون سینک، طرز تفکر رهبران تاثیرگذار دنیا را فاش می‌کند. این کتاب اثربخش درباره‌ی شیوه‌ی تفکر، عمل و برقراری ارتباطی‌ست که برخی از رهبران را قادر می‌سازد الهام‌بخش اطرافیانشان باشند.

درباره‌ی کتاب با یک چرا شروع کن:

این کتاب درباره‌ی الگویی است که به‌طور طبیعی و مداوم اتفاق می‌افتد، اگرچه ممکن است رهبران تاثیرگذار با استعدادی ذاتی در ترغیب و الهام‌بخشی به دیگران به دنیا آمده باشند، اما این توانایی فقط مختص آن‌ها نیست. همه‌ی ما می‌توانیم این الگو را یاد بگیریم. با کمی نظم، هر رهبر یا سازمانی می‌تواند چه در داخل و چه در خارج از سازمان خود، الهام‌بخش دیگران باشد و به آن‌ها القا کند تا ایده‌ها و رؤیاهایشان را جلو ببرند.

همه‌ی ما می‌توانیم یاد بگیریم که رهبری کنیم. درواقع هدف کتاب با یک چرا شروع کن (Start with Why) تلاش برای رفع ناکارآمدی‌ها نیست. برعکس، این کتاب نوشته‌ شده تا راهنمایی باشد برای اصلاح و تمرکز روی کارهایی که انجام می‌شود.

اهداف آن‌ها متفاوت از اهداف دیگران نبود و سیستم‌ها و فرآیندهای آن‌ها به‌راحتی تکرار می‌شد. با این‌حال، برادران رایت، اپل و مارتین لوتر کینگ در جمع همتایان خود برجسته هستند. آن‌ها جدا از معیارهای عرفی ایستاده‌اند و کسی نمی‌تواند تأثیری که آن‌ها گذاشتند را به‌آسانی تقلید کند. آن‌ها اعضای گروهی برگزیده‌ از رهبران هستند که کاری بسیار ویژه انجام می‌دهند. آن‌ها الهام‌بخش ما هستند.

سایمون سینک (Simon Sinek) در کتاب حاضر قصد ندارد به شما بگوید چه‌ کاری انجام دهید یا چگونه انجام دهید، هدف او ارائه‌ی روش عمل هم نیست بلکه ارائه‌ی انگیزه‌ی عمل است.

کتاب با یک چرا شروع کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

خواندن این کتاب به کسانی که ذهن خود را برای ایده‌های جدید باز کرده‌اند و به دنبال ایجاد موفقیتی طولانی‌مدت هستند، پیشنهاد می‌شود.

این کتاب را می توانید به صورت pdf , صوتی از سایت کتابراه دانلود کنید     https://b2n.ir/f82555

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *